ا
-
اثربخشی انتقال تکنـولوژی
بررسی نقش سرمایه فکری و زیر مجموعه های آن بر اثربخشی مبتنی برتقلید صرف و تقلید نوآورانه درپروژه های انتقال تکنولوژی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 65-84]
-
ارزیابی عملکرد
تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]
-
ارزش طول عمر مشتری
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]
-
ارزش ویژه برند
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
ارزش ویژه برند
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
-
استراتژی ورود به بازارهای خارجی
تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]
-
اهرم عملیاتی
تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]
ب
-
بازاریابی مستقیم
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
-
بخش بندی مشتریان
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]
-
برند کارفرما
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
بهایابی جذبی
تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]
-
بهایابی متغیر
تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]
پ
-
پیشبرد فروش
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
ت
-
تبلیغات
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
-
تحلیل آر اف ام
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]
-
تحلیل عاملی
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
-
تداوم نامنظم
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
-
ترفیع
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
-
تمایل افراد جویای کار
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
تنوعسازی پورتفولیو
ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
ج
-
جذابیت سازمانی
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
جو رستوران
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
د
-
داده کاوی
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]
ر
-
رتبه بندی
بخش بندی خوشه ای مشتریان بانک (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 39-64]
-
رستوران
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
-
ریسک
ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
-
رضایت مشتری
شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]
-
رضایت مشتری
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
-
روابط زنجیرهی تامین
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
-
روانشناسی مصرفکننده از برند
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
-
روش طراحی آزمایشهای تاگوچی.
شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]
س
-
ساختار هزینه
تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]
-
سرمایه ارتباطی
بررسی نقش سرمایه فکری و زیر مجموعه های آن بر اثربخشی مبتنی برتقلید صرف و تقلید نوآورانه درپروژه های انتقال تکنولوژی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 65-84]
-
سرمایه انسانی
بررسی نقش سرمایه فکری و زیر مجموعه های آن بر اثربخشی مبتنی برتقلید صرف و تقلید نوآورانه درپروژه های انتقال تکنولوژی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 65-84]
-
سرمایه انسانی
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
-
سرمایه بکارگرفته شده
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
-
سرمایه ساختاری
بررسی نقش سرمایه فکری و زیر مجموعه های آن بر اثربخشی مبتنی برتقلید صرف و تقلید نوآورانه درپروژه های انتقال تکنولوژی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 65-84]
-
سرمایه ساختاری
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
-
سرمایه فکری
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
-
سیستمهای اطلاعاتی کسب و کار
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
ش
-
شاخص صنعت
ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
-
شرکتهای کوچک و متوسط
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
-
شش سیگما
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
ص
-
صنعت قطعهسازی خودرو
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
ع
-
عدم تداوم استفاده
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
تبیین وتحلیل ارزیابی استراتژی های صنعت خودرو سازی ایران در ورود به بازارهای خارجی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 85-104]
-
فروش حضوری
ارزیابی نقش آمیخته ترفیع در افزایش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 21-38]
-
فروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزد
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
ق
-
قصد خرید
نقش ارزش ویژه برند بر قصد خرید کالای تعمیمیافته با تأکید بر سطح فردمحور مدل روانشناسی مصرفکننده از برند [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 1-26]
ک
-
کارایی درآمد و تحلیل پوششی دادهها
تأثیر سرمایه فکری بر کارایی درآمد در صنعت بانکداری ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 153-181]
-
کیفیت خدمات
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
-
کیفیت خدمات بانکی
شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]
-
کنارگذاری سیستم
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
م
-
محتوای اطلاعاتی
تحلیل محتوای اطلاعاتی صورت سود وزیان تهیه شده با روش بهایابی متغیر [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 105-118]
-
مدیریت ارتباط با دانشجو
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
رویکرد شش سیگما برای ارزیابی سطح کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 71-96]
-
مدل-سازی ساختاری تفسیری
مدل تعاملی روابط زنجیرهی تامین در شرکتهای کوچک و متوسط صنعت قطعهسازی خودرو [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 47-70]
-
مدلسازی معادله ساختاری.
ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 1-20]
-
مدل کانو
شکل دهی خدمات بانکی با رویکرد طراحی آزمایشات تاگوچی و مدل کانو [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 119-137]
-
مدلهای معادلات ساختاری
بررسی نقش سرمایه فکری و زیر مجموعه های آن بر اثربخشی مبتنی برتقلید صرف و تقلید نوآورانه درپروژه های انتقال تکنولوژی [دوره 5، شماره 9، 1392، صفحه 65-84]
ن
-
نیات رفتاری
تبیین تأثیر جو رستوران بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 97-118]
-
نظریه داده بنیاد
تبیین پدیده تداوم نامنظم بهرهگیری از سیستمهای اطلاعات کسب و کار [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 119-152]
ه
-
همجمعی
ارزیابی منافع تنوع سازی در مدیریت سرمایه گذاری در ایران [دوره 5، شماره 10، 1392، صفحه 27-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد